niedziela, 19 lutego 2017

Przebłyski wiosny


Ostatnie dni były przepiękne. Czuć już wiosnę w powietrzu. Dlatego wykorzystałam tę aurę na zdjęcia w parku. Muszę się najpierw przyznać, że nie mam ani figury ani urody modelki, ale akceptuję siebie.
Stylizacja jest jak pogoda - połączenie grubszego oversizowego sweterka na zimę z letnią sukienką maxi. Oczywiście pod sukienką miałam na nogach czarne rajstopy.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

W następnej stylizacji (którą sobie teraz wymyślam) może pojawić się jeans albo moro.
Enjoy!















2 komentarze:

  1. klimatczne zdjęcia :)
    ps. nie masz czego zazdrościć. We wpisie napisałam że pogoda nie przypomina tej ze zdjęć bo śniegu już dawno nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. interesting!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoimi refleksjami, odczuciami :) Postaram się to odwzajemnić <3