środa, 15 lutego 2017


Witajcie! 
      Może najpierw wyjaśnię Wam skąd taka nazwa bloga... Nazwa ta opisuje mój charakter. To, że jestem osobą o dwóch twarzach. Pierwszą - poważną, zorganizowaną, punktualną, odpowiedzialną i drugą - szaloną, zakręconą, dziecinną jak na swój wiek, z milionem pomysłów na minutę. Ale dobrze mi z tym i nie zamierzam tego zmienić i się NIE OGARNĘ!!! 
      Teraz czas najwyższy by opowiedzieć Wam coś o tym blogu, jaki on będzie. Tematyka jego będzie przeróżna, głównie dotycząca moich pasji - fotografia, muzyka. Może czasem poruszę tu jakieś tematy światopoglądowe czy swoje refleksje. Jednak najwięcej (taką mam nadzieję) będzie tu mody, stylizacji. Jednak chcę tu się skupić głównie na stylizacjach z sh i sieciówek. I chciałabym aby były one niecodzienne, aby łączyły różne niepasujące style/kolory itp., których jeszcze kilka lat temu nie odważyłabym się założyć. Dziś moda jest tak różnorodna i tak otwarta, wystarczy BYĆ SOBĄ, bawić się modą i próbować za jej pomocą jakoś się odzwierciedlić. Już mam pomysł na pierwszy outfit. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się zrobić zdjęcia. :)

Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.
ZAPRASZAM!!


Oto linki do fb i insta, lajkujcie, komentujcie! Odwzajemnię :)
https://www.instagram.com/ariann_ne/
https://www.facebook.com/Nieogarnięta-blog-378991035804453/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoimi refleksjami, odczuciami :) Postaram się to odwzajemnić <3