czwartek, 23 marca 2017

Swan Song


Witajcie! :)

W tym wpisie miała się znaleźć stylizacja, ale niestety nie znalazłam odpowiedniego głównego motywu, czyli jeansu albo moro. Ale będę się jeszcze rozglądać i mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu uda mi się to nadrobić.
A tymczasem...
Ostatnio mam bzika na punkcie biżuterii i kupiłam sobie jej całkiem sporo (część z niej -poniżej). W ogóle, zrobiłam większe zakupy i trochę się z Wami nimi podzielę. W dużej mierze pochodzą one z allegro, sh, olxa.
Przypadło Wam coś do gustu? No i czy wiosna już u Was zagościła?


Buziaki kochani ;*













Do następnego!

2 komentarze:

  1. śliczne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię szminki Essence, ale bardziej się opłaca GR ;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoimi refleksjami, odczuciami :) Postaram się to odwzajemnić <3