piątek, 7 kwietnia 2017

Blue Monday


A właściwie friday... :)

Witajcie kochani w ten piątkowy wieczór. Tak, wreszcie piątunio!!! Ja, niestety, weekend mam zawalony zajęciami...smutecek. A Wy jakie macie plany na weekend?

Dziś przychodzę do Was z kolejną stylizacją, miało być jeansowo, ale nie znalazłam odpowiedniej kurtki. Chciałam jakąś dłuższą, większą, ale w żadnej nie wyglądałam dobrze. Za to znalazłam świetną cieniutką kurtkę i zabawny t-shirt. Jestem w nich zakochana :D


Jak Wam się całość podoba?

Do następnego!Udanego weekendu!!! :)







11 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) a tshirt jest MEGA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha, super jest ta koszulka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia, najbardziej ujęły mnie pierścionki <3

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszulka i pierścionki podobają mi się najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie tez zajęcia cały weekend... niestety :/ haha ta koszulka jest genialna!!! <3
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. "dont wake animal" LOL

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoimi refleksjami, odczuciami :) Postaram się to odwzajemnić <3