wtorek, 2 maja 2017

BlackOut


Czeeść! :)


Jak Wam mija majówka? Mi niestety pracowicie :(

Ostatnio trochę zmieniam swój styl na bardziej sportowy, luźny. Obiecuję jednak, że następna stylizacja będzie nieco bardziej elegancka :)
Poniższa sesja miała się odbyć w nieco innej scenerii, ale pogoda pokrzyżowała nam plany, dlatego też jej efekty nie są zachwycające, ale cóż...


                                                                        tshirt & shirt - sh
                                                                             cap        - hm
                                                                         sunglasses - sinsay 









mod. M.
fot. MW

Miłego!
Powodzenia maturzystom! :)



7 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i ciekawe zdjęcia. Najbardziej chyba spodobało mi się to, gdzie głównym obiektem są okulary. Ciekawy pomysł :)
    Mi majówka mija na czytanki książek, więc nie doskwiera mi nuda ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Każda sceneria jest dobra do zdjęć - grunt, by to tematu podejść ze świeżym okiem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja trochę w moim stylu - idealna na rower. Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze najlepsze na pieńku

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoimi refleksjami, odczuciami :) Postaram się to odwzajemnić <3