niedziela, 14 maja 2017

EIGHT


Hej! :)


Tak jak obiecałam, przychodzę dziś z nieco bardziej "elegancką" stylizacją. Modne w tym jak i poprzednim sezonie są falbany. Ja za bardzo za nimi nie przepadam, ale urzekł mnie bordowy kolor tego kombinezonu (tak, to kombinezon) znalezionego w lumpku. To ostatnio jeden z moich ulubionych kolorów ubrań. Jest bardziej elegancki niż czerwień a tak samo seksowny (przynajmniej mi się tak wydaje, nie wiem czy mężczyźni się z tym zgodzą).

A jakie są Wasze ulubione kolory, trendy?


                                                         sunglasses & necklace - hm
                                                            shoes & bag - lokalny sklep
                                                                      playsuit - sh
                                                             skirt - spódniczka mamy





Zrób COŚ, zrób TO!
Słyszysz, lecz nie widzisz
Idziesz, choć nie wiesz gdzie
Myśli uciekają, robisz to, co czujesz
i nagle CISZA...
Widzisz oczy, TE oczy
i wiesz już, że nic nie musisz robić, nikogo nie słuchać
bo to jest właśnie TO.














                                        (pierwszy arbuz w tym roku, pochłonęłam całego sama :D)


BUZIAKI <3

6 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia jak i stylizacja. Ostatnio w modzie podobają mi się chłodne odcienie żółtego. Ahhh uwielbiam arbuzy :)
    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetna stylizacja :)
    http://nouw.com/life_is_beautiful

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia oraz urocza stylizacja :)
    Zapraszamy
    ***KLIK***
    Pozdrawiamy, xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja super :) drugie i trzecie najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde! <3 Pięknie wyglądasz kochana! ^^ Super ci w tej spódnicy :3 No wiesz co! Zjadłaś arbuza i się z nami nie podzieliłaś? :D O ty!

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio moim ulubionym kolorem jest pastelowy róż,a choruje na wszystko co ma falbanki :)


    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoimi refleksjami, odczuciami :) Postaram się to odwzajemnić <3