wtorek, 20 czerwca 2017

Sesełka

Hej! :)

Wczoraj miałam wreszcie pierwszy wolny dzień od dawna. Przepraszam, że tak rzadko tu bywam, ale zwaliło mi się parę spraw na głowę. Ale na szczęście udało mi się zrobić małą sesję oraz uczestniczyłam pierwszy raz w pewnym festiwalu. O tym nieco później.
Dziś zdjęcia (głównie roślinek) zrobione na spacerze z Sesełką.
Śledźcie mój insta : https://www.instagram.com/ariann_ne/

Enjoy!













Oto i moja Sesełka. Nie dajcie się zwieźć tym pięknym, niewinnym oczętom. To potwóóóórrrrrrr !!!






14 komentarzy:

  1. Nie wierzę, że ten słodki piesek to potwór!!!:) z wyglądu jest po prostu przeuroczy:) bardzo ładne wiosenne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia! :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piesek wygląda niewinnie, jest przeuroczy :) Piękne zdjęcia natury:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! Czym robisz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  6. Kwiatki ładne, ale tym razem gwiazdą jest Sesełka. Ten słodziak to potwór? Nie może być!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ! A Seselka jest piękna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjecia kochana! Haha to o oczkach haha. Swietna psinka. Ja mam pozornie grzecznego kota a gryzie i syczy na wiele osob. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjecia, ale piesek najbardziej przykul moja uwage, jest przesliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoimi refleksjami, odczuciami :) Postaram się to odwzajemnić <3