niedziela, 16 lipca 2017

Cottage

Drodzy czytelnicy!

Ostatni weekend spędziłam na wsi u rodziców. I choć w sumie nic tam ciekawego nie ma, to jednak jest to piękne, malownicze miejsce (przynajmniej dla mnie – może dlatego, że tam żyłam przez prawie 20 lat). Mimo że jest to wieś, to czas płynie tu bardzo szybko, tempo życia jest szybkie, dużo problemów. Wieś jest najbliżej natury, tam wszystko od niej zależy.


Zostawiam Was ze zdjęciami :)

P.S. Przepraszam za moją nieobecność tu, ale mam dość sporo zajęć i jestem po 14h/dobę w pracy. Ale od sierpnia wszystko powinno wrócić do normy.













3 komentarze:

  1. Super fotki! Lubię przebywać na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia *-* bardzo mi się podobają ;) pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeżeli podzielisz się ze mną swoimi refleksjami, odczuciami :) Postaram się to odwzajemnić <3